Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Νέα μαρτυρία - σοκ για την εταιρία δολοφόνων.


Νέα μαρτυρία - σοκ για την εταιρία δολοφόνων 
 
Μετά τη συγκλονιστική κατάθεση της πλούσιας Αθηναίας στις ανακριτικές αρχές, η «Espresso της Κυριακής» φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας όλα όσα εξιστόρησαν στους λειτουργούς της Θέμιδος άλλοι δύο από τους βασικούς πρωταγωνιστές της υπόθεσης που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.

Πρόκειται για τις καταθέσεις της οικιακής βοηθού που βοήθησε την 57χρονη γυναίκα να αποδράσει από το σπίτι-κολαστήριο και του 50χρονου «δεσμοφύλακά» της, ο οποίος μαζί με τον Χρήστο Παπαδόπουλο είχαν οργανώσει το σχέδιο για την αρπαγή της περιουσίας της άτυχης γυναίκας.

Η 57χρονη Αθηναία μπορεί να απελευθερώθηκε, ωστόσο ακόμα στο μυαλό της τριγυρνούν οι εφιάλτες. Στους αστυνομικούς εξιστόρησε λεπτό προς λεπτό όλα όσα βίωσε. Αναφέρθηκε στον Χρήστο Παπαδόπουλο, τον 50χρονο συνεργό του, ο οποίος μαζί με τον εγκέφαλο της «εταιρείας δολοφόνων» οδηγήθηκαν στις φυλακές, αλλά και στον ρόλο που είχε αναλάβει να παίξει το τρίτο άτομο της εγκληματικής οργάνωσης. Σαν θαύμα εξ ουρανό όμως μια φτωχή γυναίκα έδωσες τέλος στην περιπέτειά της.

Η ΟΙΚΙΑΚΗ ΒΟΗΘΟΣ
«Μου είχε ζητήσει να τη βοηθήσω να φύγει από το σπίτι». Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια που είπε η οικιακή βοηθός στους αστυνομικούς που ανέλαβαν να εξιχνιάσουν την υπόθεση. Για αρκετή ώρα αφηγήθηκε στην κατάθεσή της τα όσα η ίδια γνώριζε αλλά και είδε στο σπίτι όπου εκρατείτο η πλούσια Αθηναία.

«Από τις 13/6/2011 εργάζομαι στη οικία (αναφέρει το όνομα του 50χρονου) που βρίσκεται στη Συκιά Κορινθίας και φροντίζω την υπερήλικη μητέρα του, η οποία είναι κατάκοιτη. Από την αρχή ο (50χρονος) μου είπε ότι στον α’ όροφο της διώροφης οικίας διαμένει μια γυναίκα μόνη της, πως δεν είναι καλά στα μυαλά της και να μην έχω καμία επαφή μαζί της, ούτε να της μιλήσω ούτε να ανέβω στον α’ όροφο και να έρθω σε επααφή μαζί της ό,τι και να γίνει. Μετά από χρονικό διάστημα επτά ημερών, είδα τη γυναίκα του α’ ορόφου στο ισόγειο».

Η οικιακή βοηθός όμως παράκουσε τις διαταγές του 50χρονου άνδρα κι έτσι: «Λίγες μέρες μετά πήρα την πρωτοβουλία να ανέβω στον πρώτο όροφο. Χτύπησα την πόρτα και τότε μου άνοιξε αυτή η γυναίκα, η οποία, όταν με αντίκρισε, στην αρχή τρόμαξε και στη συνέχεια μου έκανε νόημα να περάσω μέσα. Εκεί είδα τον χώρο που έμενε. Ο χώρος ήταν ακατάλληλος, ενώ εκείνη ήταν σε άθλια κατάσταση. Μου συστήθηκε και μου είπε το όνομά της. Την επόμενη μέρα, την ώρα που πήγα στο σπίτι για εργασία ο (50χρονος) μου είπε γιατί παραβίασα την εντολή του και να μην ξαναπάω επάνω. Εγώ όμως δεν τον άκουσα και συνέχισα να πηγαίνω στο διαμέρισμα και να την επισκέπτομαι. Εκείνη άρχισε να μου λέει για τη ζωή της».

ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ
Στην κατάθεσή της η οικιακή βοηθός αναφέρθηκε στη γνωριμία της με τον Χρήστο Παπαδόπουλο αλλά και στις εκκλήσεις της 57χρονης για να τη βοηθήσει να δραπετεύσει. «Περί τα τέλη Ιουνίου ήρθε στη Συκιά ο Χρήστος Παπαδόπουλος με μια κυρία. Στο πρόσωπό του αναγνώρισα τον άνθρωπο που είχε εμπλακεί στην εταιρεία δολοφόνων και αρχικά φοβήθηκα. Η 57χρονη μου είχε ζητήσει να τη βοηθήσω να μπορέσει να φύγει από το σπίτι, γιατί ο (50χρονος) μαζί με τον Χρήστο Παπαδόπουλο την κρατούσαν στο σπίτι παρά τη θέλησή της και της ασκούσαν ψυχολογικό πόλεμο. Μου έλεγε ότι ήθελε να φύγει, αλλά δεν είχε πού να πάει και φοβόταν να απευθυνθεί στις Αρχές για την κατάστασή της. Ζήτησε από μένα να πάω στον εισαγγελέα και να τα πω, αλλά εγώ φοβόμουν και της είπα να μιλήσει στον αδελφό της και να του τα πει όλα.

»Τη 17η/7/2011 πήρα την (αναφέρει το όνομα της 57χρονης Αθηναίας) στο σπίτι μου πάλι με την άδεια του (50χρονου) και εκεί πήρα τηλέφωνο τον αδελφό της, του εξήγησα την κατάσταση της αδελφής του και τι της συμβαίνει. Μετά από λίγη ώρα τον ξαναπήρα τηλέφωνο και έδωσα το τηλέφωνο στην (57χρονη) να μιλήσουν, όπως και έγινε. Εκείνη του είπε να πάει στον εισαγγελέα γιατί κινδυνεύει, ότι θέλουν να της πάρουν την περιουσία, ότι δεν την αφήνουν να φύγει από το σπίτι».

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο 50ΧΡΟΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ
Από την πλευρά του, ο 50χρονος συνεργός του Χρήστου Παπαδόπουλου αρνείται τόσο την απαγωγή όσο και τη φυλάκιση της 57χρονης γυναίκας στο διαμέρισμά του στη Συκιά. Δίνοντας τις δικές του εξηγήσεις ανέφερε:

«Η (57χρονη) έχει παραμείνει δώδεκα ετών. Ολα τα λέει επειδή της είπα να φύγει από το σπίτι. Μου ζητούσε επίμονα να γράψει τη διαθήκη της. Σωματικά ήταν άρρωστη, μου είπε. Εκανα αγώνα για την (57χρονη). Δεν την έβριζα, δεν την απειλούσα. Της είπα να φύγει πριν από έναν μήνα, μπορεί και λιγότερο. (…) Μπλέχτηκα μαζί της όταν άκουσα τη λέξη Κωσταλέξι, ότι δηλαδή ζούσε σε μια τέτοια κατάσταση για έναν χρόνο μετά τον θάνατο του άντρα της και ήθελα να τη βοηθήσω. Ηλθε να καθίσει για μία μέρα τη 14η/2 και δεν ξεκολλούσε από το σπίτι μου».

Ο 50χρονος άνδρας στην κατάθεσή του ισχυρίστηκε ότι η πλούσια Αθηναία κατέφυγε στην Αστυνομία γιατί κάποιοι τη φόβισαν. «Την τρομοκράτησε η (οικιακή βοηθός) και πριν από αυτή η (πρώην οικιακή βοηθός, που πήγαινε στο σπίτι του πριν από τον Ιούνιο). Της είπε ότι στο σπίτι έμπαινε ο Παπαδόπουλος. Τον φοβόντουσαν τον Παπαδόπουλο στο χωριό. Εχει κάνει φόνο στο χωριό. Εμένα ο Παπαδόπουλος είχε βοηθήσει τη γυναίκα μου. Με τον πεθερό μου ήταν καλοί φίλοι. Τώρα ο Παπαδόπουλος είναι ένας άκακος γέρος. Δεν σκέφτηκε να κάνει κακό στην (57χρονη)».

Ο κατηγορούμενος μίλησε και για τα αντικείμενα που η 57χρονη ισχυρίζεται ότι της πήραν εκείνος με έναν φίλο του: «Η (57χρονη) ξέρει ότι τα πράγματα είναι στη θυρίδα. Ο (αναφέρει όνομα τρίτου κατηγορουμένου) είναι φίλος μου. Μια ημέρα στο σπίτι του είπε η (57χρονη) να με βοηθήσει να προωθήσω τα πράγματα για να με βοηθήσει οικονομικά. Δεν είχαμε λεφτά ούτε για τσιγάρα. Αυτή το ζήτησε από τον (αναφέρει το όνομα τρίτου κατηγορουμένου). Με τη θέλησή της μου τα έδωσε. Στο σπίτι υπήρχαν μέχρι και την τελευταία στιγμή οι πίνακες και δέκα τσάντες ακόμα». Τέλος, ο 50χρονος ανέφερε ότι ποτέ δεν απείλησε τη ζωή της πλούσιας Αθηναίας.


Τον δρόμο για τις φυλακές
Προφυλακιστέοι με ομόφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή κρίθηκαν ο Χρήστος Παπαδόπουλος και ο 50χρονος συνεργός του. Ο αρχηγός της «εταιρείας δολοφόνων», ο οποίος τη δεκαετία του ’80 είχε κατηγορηθεί και δικαστεί για τη δολοφονία οκτώ ηλικιωμένων, έφτασε στο δικαστικό μέγαρο Κορίνθου συνοδευόμενος από μια ομάδα ανδρών της Ελληνικής Αστυνομίας και από τον συνήγορο υπεράσπισής του.

Ο πρώην δικηγόρος, ο οποίος κατηγορείται ότι συμμετείχε στην εγκληματική οργάνωση που κρατούσε φυλακισμένη την 57χρονη Αθηναία με σκοπό να της αρπάξει την περιουσία, μπήκε στο γραφείο του ανακριτή και κατά τη διάρκεια της πεντάωρης απολογίας του αρνήθηκε για ακόμα μία φορά τα όσα του καταλογίζει το θύμα.

Μιλώντας στην «Espresso της Κυριακής» ο δικηγόρος του Χρήστου Παπαδόπουλου τόνισε: «Για πρώτη φορά στη ζωή μου έχει επιβληθεί προσωρινή κράτηση σε άτομο που η πράξη που του αποδίδεται αναιρείται από τις καταθέσεις τις ίδιας της καταγγέλλουσας. Προκαλεί την κοινή λογική η ομόφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα και κάποια στιγμή ο Αρειος Πάγος θα πρέπει να ελέγχει την ορθότητα τέτοιων αποφάσεων».

Ο ίδιος εξήγησε ότι από εδώ και πέρα θα αξιολογήσουν τις επόμενες κινήσεις τους, καθώς, όπως είπε, το θέμα δεν πρόκειται να σταματήσει εδώ.
Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου