Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟΥΣ, ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ!!!!!

Δεν μπορούμε να πληρώνουμε άλλο!

Όλοι οι κάτοικοι του Καλοχωρίου Θεσσαλονίκης την Πέμπτη 29/09/2011 και ώρα 19.30
στην κεντρική πλατεία... μπροστά στο δημοτικό κτίριο.

Η νέα φοροεπιδρομή που βρίσκεται σε εξέλιξη αποτελεί την ταφόπλακα συνολικά για το εργατικό και λαϊκό εισόδημα. Τα μέτρα και οι νέοι φόροι δεν αφήνουν κανέναν στο απυρόβλητο. Το βιοτικό επίπεδο των εργαζομένων, του συνόλου του λαού, έχει πιάσει πάτο. Αυτό το γεγονός, πρέπει να αποτελέσει το εναρκτήριο λάκτισμα για την αγωνιστική ανασυγκρότηση του εργατικού λαϊκού κινήματος.
Σε κάθε τόπο δουλειάς, σε κάθε χωριό, χρειάζεται να παρέμβουμε και να βροντοφωνάξουμε : «ΟΧΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ» όχι άλλες θυσίες στο βωμό του κέρδους των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.

ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ:
Στην επίθεση που δέχεται το οργανωμένο εργατικό-λαϊκό κίνημα, με αφορμή τη στάση του στη νέα φοροεπιδρομή. Στα διλήμματα τα οποία προκύπτουν από το φόβο που προκαλεί η ποικιλόμορφη κρατική καταστολή που προσπαθούν να επιβάλλουν με διάφορα επιχειρήματα και απειλές.

Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:
1. Ικανοποίηση των απαιτήσεων των πιστωτών της ελληνικής πλουτοκρατίας. Ο
λαός δεν δανείστηκε τίποτε από αυτούς. Δεν τους χρωστά ΤΙΠΟΤΕ.
2. Προστασία των κερδών των μονοπωλίων, ντόπιων και ξένων, και την περίοδο της κρίσης.
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ, ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΙΣΘΩΝ, ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ. ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.

ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΥΠΟΤΑΓΟΥΜΕ :
1. Γιατί τα προηγούμενα χρόνια πληρώναμε την ανάπτυξη τους, δεν θα ματώσουμε τώρα, για την κρίση τους.
2. Γιατί το όποιο υστέρημα μας απέμεινε, θα πάει κάβα για το επόμενο χαράτσι που έρχεται. Τα χαράτσια δεν θα έχουν τελειωμό. Είναι αυτά που ταΐζουν το σύστημα και την πλουτοκρατία.
3. Δεν πληρώνουμε γιατί δεν αντέχουμε άλλο. Γιατί απλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ:
Είμαι άνεργος, το επίδομα ανεργίας είναι 400 ευρώ και σε λίγους μήνες κόβεται.
Είμαι συμβασιούχος και η σύμβαση μου τελειώνει.
Είμαι συνταξιούχος και η σύνταξη μου, μετατράπηκε σε επίδομα πρόνοιας.
Είμαι εργαζόμενος και είμαι απλήρωτος για μήνες. Η καθυστέρηση και η παύση πληρωμών σε μένα ήδη έγινε. Από την μείωση μισθού έχω χάσει τρεις μισθούς.
Είμαι νέος, πληρώνομαι για τέσσερις ώρες δουλειάς, δουλεύω 8ωρο και παίρνω 400 ευρώ χαρτζιλίκι και ξέρω ότι δεν θα πάρω πoτέ σύνταξη.
Είμαι αυτοαπασχολούμενος, μένω στη δουλειά γιατί δεν έχω τι άλλο να κάνω, αφού μεροκάματο δεν έχει πουθενά ούτε για δείγμα.

Δ Ω Σ Α Μ Ε:
600-800 ευρώ από την αύξηση του ΦΠΑ από 13% σε 23%, μόνο για τα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης. Παρακαλάμε να μην αρρωστήσουμε, γιατί τα χαράτσια στην υγεία (5 ευρώ σε κέντρα υγείας, νοσοκομεία) , δεν μας το επιτρέπουν. Έκοψαν φάρμακα από τη λίστα και μας βάζουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για την υγεία. Τα σχολεία δεν έχουν βιβλία και καθηγητές, το πανάκριβο πετρέλαιο το πληρώνουν στην ουσία οι γονείς και η δωρεάν παιδεία, μας στοιχίζει πανάκριβα.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ για την συγκρότηση ΛΑΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου