Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ...........



Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το 2013!!!!!!
Γιατί ,για το 2012 δεν το συζητάμε..
Δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ..
Θα μας μείνει αξέχαστο ..
Όσοι επιβιώσουν θα το λένε στα εγγόνια τους ..
….
Εγώ παιδιά μου ,στην οικονομική κατοχή του ’12 ούτε ξέρω πως επέζησα …
Τι είδαν τα μάτια μου ..
Δυστυχία …
Οι άνθρωποι έπεφταν κάτω από την πείνα …
Άνθρωποι έδιναν τις περιουσίες τους για ένα κομμάτι ψωμί…
Αυτοκτονούσαν οι άνθρωποι …
Τι να σας λέω παιδιά μου…
Να μην τα ζήσει κανένας άνθρωπος ποτέ ξανά αυτά τα πράγματα…
Να πάνε και να μην γυρίσουν ποτέ πίσω..
Για αυτό παιδάκια μου μην ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΠΟΤΕ
αυτά τα ΤΡΙΑ ΚΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ που κυβερνούσαν τότε …
ΠΟΤΕ παιδάκια μου….
Ευχή και Κατάρα σας δίνω…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.......
http://www.aixmi.gr/index.php/giati-xairontai-oi-dexioi/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου