Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

"ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΩ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ"






papamanolis


Συνέντευξη στον ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΛΥΜΙΩΤΗ

"Έκανα το σωστό για μένα , τον κόσμο, τις Κυκλάδες”. Απόλυτα συνειδητοποιημένος και σίγουρος για την απόφασή του να καταψηφίσει τα νέα μέτρα, που τον έφερε εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ, ο Γιώργος Παπαμανώλης λίγες μόνο ώρες μετά την κρίσιμη και θυελλώδης ψηφοφορία στη Βουλή μίλησε στο syrosnews.gr για το “όχι” και τη διαγραφή του. Χωρίς ίχνος... μεταμέλειας για την οπωσδήποτε δύσκολη απόφαση που πήρε και απόλυτα ήσυχος με τη συνείδησή του δίνει τις δικές του απαντήσεις σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για την Ελλάδα. Άνθρωπος της αγοράς και ο ίδιος εδώ και πολλά χρόνια, μπορεί να καταλάβει εύκολα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι. Στο πόσο δύσκολα έφτασε στο να πει το “όχι” απάντά:

'Ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση όμως η νέα δανειακη σύμβαση δεν μου άφηνε άλλα περιθώρια. Έβλεπα τον κόσμο να δυστυχεί, μισθοί και συντάξεις να μειώνονται ενώ τις τράπεζες να ενισχύονται για τρίτη φορά. Δεν θα μπορούσα να παω “ναι” λοιπον σε κάτι τέτοιο”

-Είχατε εκφράσει δημόσια τις σκέψεις σας για την απόφασή σας;

“Σαφώς το σκεφτόμουν πολύ καιρό, ομως την τελική απόφαση την πήρα όταν πήραμε στα χέρια μας το νέο μνημόνιο, δηλαδή το Σάββατο. Το διάβασα και ήμουν αποφασισμένος να μην ψηφίσω τα νέα μέτρα τα οποία είναι πολύ σκληρά. Τι όνειρα μπορείς να δώσεις σε κάποιον με τέτοιες συνθήκες;”

-Ήταν θέμα συνείδησης για εσάς αυτή η απόφαση;

“Φυσικά και ήταν θέμα συνείδησης. Κινούμαι μέσα στον κόσμο και ως επιχειρηματίας ξέρω τι γίνεται έξω. Δεν είμαι εκτός τόπου και χρόνου. Συνεπώς δεν γινόταν να συμφωνήσω σε αυτά τα μέτρα”.

-Νιώθετε λοιπόν ότι κάνατε το σωστό απέναντι στους Έλληνες αλλά και ειδικότερα στους Κυκλαδίτες που σας ψήφισαν;

“Έκανα το σωστό για μένα και για τον κόσμο. Πρέπει να πάρει ένα μάθημα η Τρόικα και να καταλάβει ότι δεν μπορεί να “στραγγαλίζει” έτσι έναν ολόκληρο λαό. Μας έχει βάλει στη... μέγγενη και μας υποβάλλει στο μαρτύριο της σταγόνας συνεχώς.”

-Τι συναισθήματα σας δημιουργεί η διαγραφή σας;

“Ήμουν προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο. Δεν έχω παράπονο από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Άλλωστε κι εκείνος κατά την άποψή μου έχει προσπαθήσει πολύ και έχει υποστεί μεγάλο πολιτικό κόστος, όπως άλλωστε και ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Συνεπώς δεν έχω καμία πικρία. Δεν τα έχω με το κόμμα μου αλλά με τους Ευρωπαίους που μας πιέζουν με τέτοιο τρόπο. Άλλωστε παραμένω στο ΠΑΣΟΚ αφού η διαγραφή μου είναι από την κοινοβουλευτική ομάδα.”

Μετά από αυτή την εξέλιξη θα συνεχίσετε να ασχολείστε με την πολιτική;

“Θα συνεχίσω να υπηρετώ την πολιτική με μεγαλύτερη δύναμη μάλιστα. Οι εμπειρία μου από τη συμμετοχή μου στο Κοινοβούλιο με  κάνει να δηλώνω “παρών” στις πολιτικές εξελίξεις. Να είναι όμως σίγουροι όλοι πως ό,τι επιχειρηθεί να περάσει που ζημιώνει τον κυκλαδίτικο λαό θα το καταψηφίσω. Είμαι Κυκλαδίτης, η οικογένειά μου ζει στη Σύρο και θα είμαι πάντα στο πλευρό των συμπολιτών μου”.

Εν κατακλείδι τι προβλέπετε για το μέλλον της Ελλάδας;

“Πιστεύω ότι θα βρούμε το δρόμο μας. Έχουμε περάσει παρά πολλά και στο παρελθόν.Τώρα βέβαια είναι ιδιαίτερα κρίσιμες οι στιγμές όμως δεν θα χαθούμε. Δεν θα χρεοκοπήσουμε! Είμαι βέβαιος γι'΄αυτό, όπως και για το ότι δεν μας αφήσουν οι Ευρωπαίοι. Απλά πρέπει να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να μας φέρονται με τέτοιο  τρόπο”.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου