Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Ξερω τι δεν θα ψηφίσω........!!!!!!


  • Αγαπητοι μου φίλοι βρίσκομαι στη φαση απόφασης μπρος την καλπη.
    Ξερω τι δεν θα ψηφίσω , δεν θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ γιατι το κόμμα αυτό εχει ξεφυγει προ πολλού από τον σοσιαλισμό και κυριως από την πατριωτικη του φυσιογνωμια εχει γινει εννα κλασικο καπιταλιστικό κομμα και μαλιστα κακεκτυπο των γνησιων καπιταλιστικων κομματων. Δεν θα ψηφισω φυσικα ΝΔ , γιατι αλωστε? Αφου αυτό το κομμα εχει στο DNA του τη ...συντηριση .
    Δεν αναφερω βεβαια τι κακο εχουν κανει και τα δυο στην οικονομια από το 2002 και μετα.
    Προσπαθω να παρω τις αποφασεις μου χωρις θυμο πραγμα πολύ δυσκολο.
    Την κυριακη θα παρω το οπλο μου θα προσευχηθώ για φώτιση και θα πυροβολήσω (ψηφισω).
    α) τιμωρώντας.
    β) για να εξακολουθησω να ειμαι ελληνας.
    γ) γιατι δεν εχω το δικαιωμα να υποθηκεύσω το μελλον των εγγονών μου δηλαδη δυο μπορει και τριων γεννεων. Εχω το δικαιωμα της αυτοδιαθεσης όχι όμως την υποθηκη αλλων.
    δ) Για να αισθανομαι φτωχος μεν αλλα υπερηφανος.
    ε) Για να ξεφορτωθω τους κατακτητες και τους συνεργατες τους.
    στ) Για να βλεπει εφιαλτες η Μερκελ ο συγχρονος ΧΙΤΛΕΡ .
    η) Τελος για να γινει παλι η Ελλαδα αιτια και μοχλος αλλαγης της φυσιογνωμιας της Ευρωπης σε Ευρωπη των λαων και το φυτιλι ξεσικωμου των λαων της Ευρωπης.

    Για ολα τα παραπανω ψηφιζω αντιμνημονιακα και κυριως με τη σκεψη ότι στην νεα βουλη πρεπει να υπαρχουν πανω από 10 κομματα , εξαιρουμενης της φασιστικης "χρυσης αυγης".
    ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΑΤΕ τους ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΥΣ <<ΒΕΝΙΖΕΛΟ-ΣΑΜΑΡΑ>>!!

    Φίλος μου στο FACEBOOK.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου