Κυριακή 29 Απριλίου 2012

«Να ζουν σε στάβλους, είναι ζώα»!!!!


ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΛΙΟΠΟΡΤΑΣ

«Να ζουν σε στάβλους, είναι ζώα»

Του: Φώτη Καρακούση
Ο πρόεδρος του Φοίνικα Σύρου, Δημήτρης Παλιόπορτας, μίλησε στο gazzetta.gr μετά την επίθεση που δέχτηκε από αγνώστους στο κλειστό της Μίκρας...
«Ναι δέχτηκα πέντε κροτίδες με αποτέλεσμα να θολώσει το αριστερό μου μάτι και να ζητήσω από τον γιατρό της ομάδας κολλύριο για να βάλω. Ήρθε ένας άνθρωπος της ΕΣΑΠ και με βοήθησε. Δεν τρόμαξα ποτέ μου δεν τρομάζω, απλά ήθελα να ανοίξει κανονικά το μάτι μου.

Ως άνθρωπος με ειδικές ανάγκες δεν περίμενα πως θα έβρισκαν οι άνδρες, τα ζώα που λέω εγώ να κάνουν επίθεση σε εμένα. Εκεί βρήκαν να κάνουν το ανδριλίκι τους. Αυτοί που το έκαναν αυτό δεν είναι άνθρωποι του βόλεϊ αλλά χούλιγκαν του ποδοσφαίρου. Αυτοί πρέπει να ζουν σε στάβλους, σε σπίτια ζουν οι άνθρωποι. Ένα κορυφαίο όνομα, μια κορυφαία ομάδα όπως ο Ηρακλής, την κάνουνε ρόμπα κάποιοι επιτήδειοι. Αν αυτό είναι αθλητισμός κάνουν λάθος.

Εγώ ως πρόεδρος της ομάδας προσπαθώ και φωνάζω γονείς για να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Αυτοί εδώ μπορούν να το κάνουν; Γιατί για να τους σκοτώσουν. Σε καμία περίπτωση εγώ δεν θα έφερνα σε αυτό το γήπεδο τα παιδιά μου».

Για το τι σκοπεύει να κάνει από εδώ και πέρα και αν σκέφτεται να καταθέσει μήνυση:
«Υπάρχουν αρμόδιοι για να πράξουν τα δέοντα. Η απόλυτα υπεύθυνη για το τι θα γίνει είναι η Λίγκα και μετά οι άνθρωποι του Ηρακλή. Για του ανθρώπου του Ηρακλή έχω να πω πως θα πρέπει να τους μαζέψουν γιατί θα τους καταστρέψουν. Δεν θα κάνω μήνυση κατ' αγνώστων δεν έχει νόημα. Αν τους έβλεπα, μπορεί να μην μπορώ να περπατήσω, αλλά αν τους έπιανα στα χέρια μου θα τους έδειχνα».

πηγή: gazzetta.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου