Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Άγριος καυγάς Λοβέρδου με τον πρόεδρο των Γιατρών. Βίντεο.



Άγριος καυγάς Λοβέρδου με τον πρόεδρο των Γιατρών. Βίντεο : Σε άγριο καυγά με βαριές εκφράσεις με τον πρώην υπουργό Υγείας Ανδρέα Λοβέρδο εξελίχθηκε η συνέντευξη του προέδρου των Νοσοκομειακών Γιατρών Δημήτρη Βαρνάβα στην εκπομπή

Σε άγριο καυγά με βαριές εκφράσεις με τον πρώην υπουργό Υγείας Ανδρέα Λοβέρδο εξελίχθηκε η συνέντευξη του προέδρου των Νοσοκομειακών Γιατρών Δημήτρη Βαρνάβα στην εκπομπή «Πρώτη γραμμή».

Ο κ. Βαρνάβας χαρακτήρισε τον κ. Λοβέρδο «ντίλερ ιδιωτικών συμφερόντων που κατέστρεψε το δημόσιο τομέα της Υγείας» και εκτίμησε ότι χρήματα μπορούν να βρεθούν για να δώσουν μερική έστω λύση στο πρόβλημα με τα φάρμακα αλλά είναι «θέμα προτεραιοτήτων».

Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε την παρέμβαση του κ. Λοβέρδου ο οποίος βγήκε τηλεφωνικά στον αέρα για να απαντήσει στον πρόεδρο των Νοσοκομειακών Γιατρών. «Έχω κάνει αγώνα 2 χρόνια στο χώρο της Υγείας με επιτυχία. Είστε άνανδρος κύριε, μου αποδίδετε τέτοιους χαρακτηρισμούς χωρίς να είμαι μάλιστα παρών» τόνισε ο πρώην υπουργός Υγείας.

Ο κ. Βαρνάβας απάντησε πως δεν έδωσε αγώνα αλλά διέλυσε το ΕΣΥ και κάλεσε τον πρώην υπουργό να πάει στο στούντιο να του πει τους χαρακτηρισμούς και από κοντά. «Αύριο θα έρθω και θα του τα πω από κοντά» ανταπάντησε ο κ. Λοβέρδος, χαρακτηρίζοντας τον συνομιλητή του «άνθρωπο που στήριξε την απόλυτη σπατάλη στα νοσοκομεία». Παράλληλα, χαρακτήρισε τον κ. Βαρνάβα «στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ με λευκή μπλούζα, που κάνει τον ψηφοσυλλέκτη» για το κόμμα του!

Ο πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών του απέδωσε εκ νέου τον χαρακτηρισμό «ντίλερ» και τον προκάλεσε να του κάνει μήνυση. Ο πρώην υπουργός συνέχισε με χαρακτηρισμούς όπως «δειλός», «ψεύτης» και «συκοφάντης» και τόνισε εμφανώς εκνευρισμένος: «Ο τύπος που παριστάνει το γιατρό λέει ό,τι θέλει. Αν δεν αποδείξει αυτά που λέει, να εξαφανιστεί».

«Εγώ είμαι ο τύπος; Εγώ είμαι ο πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών. Εσείς είστε ο τύπος, ο τύπος που παρίστανε τον υπουργό» ανταπάντησε ο κ. Βαρνάβας με τους δημοσιογράφους να προσπαθούν να βάλουν μια τελεία στην κόντρα και να προσκαλούν τους 2 άνδρες να προσέλθουν αύριο το πρωί στο στούντιο…





http://www.madata.gr/epikairotita/social/199718.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου