Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

ΓΕΛΩΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ!!!!!


ΑΝΕΚΔΟΤΟ 1ο

Ήταν δύο φίλοι. Ο ένας γιατρός και ο άλλος μηχανικός αυτοκινήτων.
Ο γιατρός έφευγε για διακοπές και ζητάει από τον μηχανικό μια χάρη:
- Για να μην χάσω τους πελάτες, θέλω να πηγαίνεις στο ιατρείο μου. Μην ανησυχείς. Οι περισσότεροι ασθενείς μου δεν έχουν τίποτε σοβαρό. Θα σου λεν το πρόβλημα τους, θα τους ακούς με κατανόηση και στο τέλος θα τους δίνεις ένα κουτί χαπάκια, που θα είναι απλές καραμέλες.
Συμφωνεί ο μηχανικός και πάει στο ιατρείο.
Τις πρώτες μέρες όλα καλά. Ακουγε τους ασθενείς, τους έδινε τα χαπάκια και έφευγαν ικανοποιημένοι.
Την πέμπτη μέρα μπαίνει ένας ασθενής πολύ καταρρακωμένος:
- Αφήστε γιατρέ μου, δεν είμαι καλά...
- Τι σας συμβαίνει;
- Που να σας λέω... Μαύρισε το πέος μου!
Σκέφτεται ο γιατρός και τον ρωτάει:
- Το πρωί το κάνεις με την γυναίκα σου;
- Το κάνω.
- Το μεσημέρι το κάνεις με την γυναίκα σου;
- Το κάνω.
- Το απόγευμα το κάνεις με την γυναίκα σου;
- Το κάνω.
- Το βράδυ το κάνεις με την γυναίκα σου;
- Το κάνω.
- Ε, το έκαψες το μοτέρ!

ΑΝΕΚΔΟΤΟ 2ο


- Πώς χαιρετούν στην Σπιναλόγκα;
- "Που 'σαι μωρή αρρώστια;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου