Τρίτη 22 Μαΐου 2012

"ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟ ΚΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ…."




loverdos-koutroumanis

"Πήγα χθες στο ΙΚΑ για μία δερματική πάθηση που έχω . Η γιατρός διέγνωσε μυκητίαση και μου σύστησε μια αλοιφή VERDAL 20g ,η οποία εγκρίνεται από το σύστημα συνταγογραφησης του υπουργείου .Πηγαίνοντας όμως στο φαρμακείο ,ο φαρμακοποιός μου είπε ότι η συγκεκριμένη αλοιφή δεν εισάγεται πια στην συσκευασία των 20 γραμμάριων αλλά μονό σε συσκευασία 50 γραμμάριων.
Δυστυχώς όμως το σύστημα συνταγογραφησης δεν εγκρίνει την συσκευασία των 50γρ η οποία σημειωτέον έχει κόστος 16,10 ευρώ
Ξαναπήγα στο ΙΚΑ οπού η γιατρός μου είπε ότι δυστυχώς για την συγκεκριμένη πάθηση υπάρχει μονό η παραπάνω αλοιφή και άλλη μια (μου διαφεύγει το όνομα της) ,που δυστυχώς δεν εγκρίνονται.
Η απορία μου είναι ότι δεν θα έπρεπε το κράτος πριν αποφασίσει ποια φάρμακα ή όχι θα εγκρίνει να συμβουλεύεται και τις εταιρείες αν το εισάγουν πια. Γιατί τώρα σε φέρνει στο δίλλημα ή δίνεις τα 16 ευρώ ή αλλιώς γέμισε μύκητες και στο υπόλοιπο σώμα.
Δυστυχώς φοβάμαι ότι θα υπάρχει το ίδιο πρόβλημα και σε άλλες κατηγορίες φαρμάκων
Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα για όποιον αμφισβητεί ή έχει αντίρρηση στα παραπάνω
Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στους νεκροθάφτες της υγείας και σε όσους εξακολουθούν να τους στηρίζουν και να τους ψηφίζουν
Ευχαριστώ πολύ".

http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1686:2012-05-22-14-22-17&catid=10:2012-02-23-22-33-22&Itemid=81


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου