Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Πρίντεζης: "Θέλω το νταμπλ"



Το νέο απόκτημα του Ολυμπιακού, Γιώργος Πρίντεζης, μίλησε για την επιστροφή του στο αγαπημένο του λιμάνι και τόνισε πως θέλει πρωτάθλημα και κύπελλο. Ο 26χρονος παίκτης αναμένεται σήμερα στην Ελλάδα. Δείτε το video.
Το νέο απόκτημα του Ολυμπιακού, Γιώργος Πρίντεζης, μίλησε στο Sport24 για την επιστροφή του στο αγαπημένο του λιμάνι και τόνισε πως θέλει πρωτάθλημα και κύπελλο.

Πιο αναλυτικά ο νεαρός φόργουορντ δήλωσε στο Sport24.gr:

"Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στον Ολυμπιακό και ειλικρινά δεν περίμενα ότι θα γυρνούσα τόσο σύντομα και πάλι στον Ολυμπιακό αλλά να που έγινε".

Και συνέχισε λέγοντας:

"Από εδώ και πέρα όμως και έχοντας παρακολουθήσει την ομάδα και γνωρίζοντας σε τι κατάσταση βρίσκεται θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό όπως έκανα πάντα. Έχουμε ενάμιση μήνα μπροστά μας και θέλω να κατακτήσουμε το νταμπλ".

Τέλος, πρόσθεσε:

"Άφησα αρκετά λεφτά για να παίξω και πάλι στον Ολυμπιακό αφού είχα συμβόλαιο για άλλον έναν χρόνο με την Μάλαγα και έρχομαι στον Ολυμπιακό για δύο μήνες".

Δείτε το βίντεο:





"Είμαι σε καλή κατάσταση"

Κατά την άφιξή του στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος" ο Γιώργος Πρίντεζης έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:

Για το αν είναι έτοιμος αγωνιστικά:

"Έκανα προπονήσεις τις δύο τελευταίες εβδομάδες μόνος μου. Αυτό μου έκανε καλό. Είμαι σε πολύ καλή κατάσταση και το μόνο που μου λείπει είναι ο μπασκετικός ρυθμός, αλλά θα τον βρω. Ξέρω την ομάδα αφού αγωνίστηκα σε αυτή στο παρελθόν. Η φιλοσοφία έχει αλλάξει αφού άλλαξε ο προπονητής, όμως αυτό δεν έχει σημασία αφού είμαι διατεθειμένος να κάνω ό,τι μου ζητηθεί. Αυτός είναι ο σκοπός μου, αυτό ήρθα να κάνω. Να βοηθήσω τον Ολυμπιακό να πετύχει τους στόχους του".

Για τη μεταγραφή του στην Ισπανία:

"Είχε γίνει πολύς λόγος πριν δύο χρόνια για το συμβόλαιο που δεν δέχθηκα από τον Ολυμπιακό. Είχα ένα πολύ καλό συμβόλαιο με τη Μάλαγα και όντως άφησα πολλά λεφτά και ίσως εάν ήταν άλλη ομάδα να μην το έκανα, αλλά ήθελα πολύ να επιστρέψω στον Ολυμπιακό.  Δεν θέλω να πω ότι το έκανα μόνο λόγω Ολυμπιακού, το έκανα γιατί θέλω να παίξω".

Για τους στόχους:

"Σίγουρα τα ματς με τον Παναθηναϊκό δεν θα είναι εύκολα, κακά τα ψέματα, ο Ολυμπιακός νίκησε στα δύο ματς της κανονικής περιόδου, αλλά οι τελικοί είναι άλλα παιχνίδια. Γι’ αυτό χρειάζεται διπλή προσοχή για να καταφέρουμε να πετύχουμε τους στόχους μας".

Για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό:

"Η μεταγραφή δεν έγινε λόγω του τραυματισμού του Ράσο (σ. Νεστέροβιτς) μιας και οι διαπραγματεύσεις είχαν αρχίσει νωρίτερα. Τέλος καλό, όλα καλά όμως,  βρέθηκε η λύση και όλα καλά. Θέλω να βοηθήσω όσο πιο πολύ μπορώ και να κάνω ότι μπορώ για να μπω και να βοηθήσω όσο περισσότερο γίνεται την ομάδα να φτάσει στην κατάκτηση του νταμπλ".
http://www.redplanet.gr/basket/-thelw-to-ntampl.845928.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου