Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Ερώτηση στον Παναγιώτη Ψωμιαδή

 

Θελω να σε ρωτησω παναγιωτη ψωμιαδη κατι, αλλα θελω και την απαντηση σου, αφου φωναζεις οτι εισαι και αρσενικος...
Ξερω οτι θα το διαβασεις αυτο που θα γραψω. Τιμωρηθηκε ενας βενζινας (δεν με νοιαζει αν ειναι κολλητος σου ,προβλημα σου) διοτι νοθευε πετρελαιο θερμανσης με κινησης, ολοι καταλαβαινουμε το τεραστιο κερδος του ,1.52 το κινησης 0.90 το θερμανσης .απο 89000 ευρω του το πηγες 5000.μπραβο σου μεγαλε ελεημονα. Εμενα ομως που πηγα και εβαλα πετρελαιο! Στο αμαξι μου (ενα μικρο εμπορικο ,οχι φορτηγο) μου εκανε ελεγχο καυσιμων η σδοε και μου βρηκε το νοθευμενο πετρελαιο μου εβαλε προστιμο 4500 ευρω. Πες μου μεγαλε παναγιωτη να ερθω στο γραφειο σου να μου δωσεις πισω τα χρηματα μου γιατι για ολα αυτα φταιει ο φιλος σου?

Μια αλλη ερωτηση στην αλητεια της σδοε, απο την στιγμη που βρηκατε το πρατηριο οτι εχει νοθευσει τα καυσιμα γιατι δεν το ειπατε στον κοσμο να το αποφυγει? Δεν ξερω ποιος απο ολους ειναι ο πιο μεγαλος αλητης, ο βενζινας, ο ψωμιαδης, η μηπως η σδοε?

Σε ολους εσας δεν θα ειστε παντα καβαλαρηδες....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου