Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!

Μετά από 40 χρόνια γάμου το ζευγάρι αποφάσισε να μιλήσει ειλικρινά ο ένας με τον άλλον.
- Πες μου Θανάση πόσες φορές με απάτησες ως τώρα;
- Τρεις φορές Τασία μου.
- Πότε και με ποιες;
- Η πρώτη ήταν με την αδερφή της κουμπάρας μας της Νίτσας, την Έφη τότε που έκανες εγχείρηση στο στομάχι σου και έμεινες 15 μέρες στο νοσοκομείο.
- Η δεύτερη;
- Ήταν με την κόρη της γειτόνισσάς μας την 19χρονη Καιτούλα, όταν έλειπες στην αδερφή σου στην Γερμανία για 1 εβδομάδα.
- Και η τρίτη;
- Όταν αρρώστησε η μητέρα σου και πήγες στο χωριό για ένα μήνα, είχα γνωρίσει μια τηλεφωνήτρια και .......τώρα είναι σειρά σου γυναίκα να μου πεις.
- Κι εγώ άντρα μου τρεις φορές σ απάτησα.
- Η πρώτη ήταν όταν ήσουν στο Πανεπιστήμιο και είχες έναν καθηγητή που σʼ έκοβε στο ίδιο μάθημα συνεχώς για δυο χρόνια.
- Λοιπόν;
- Πως νομίζεις ότι πέρασες το μάθημα;
- Η δεύτερη;
- Όταν ήσουν φαντάρος και είχες έναν λοχαγό που σε τάραζε στην φυλακή και στην αγγαρείαΙ
- Ναι....
- Πως νομίζεις ότι απολύθηκες κανονικά;
- Και η τρίτη;
- Όταν έβαλες υποψηφιότητα για πρόεδρος στο χωριό και μας έλειπαν 600 ψήφοι;
- ..........
- Πως νομίζεις ότι έγινες πρόεδρος

http://ww2.filaki.gr/el/sexy-gr?start=10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου